Sinds 1 juli 2018 is Brenda Woudenberg de nieuwe teamleider bij de Deltacom servicedesk. Zij volgde Pieter Abresch op, die zich binnen het bedrijf met andere zaken is gaan bezighouden. Brenda beschikt over een zeer ruime ervaring op ICT-gebied. Na ICT-functies bij KPN, UPC (thans Ziggo) en ziekenhuis Bravis geeft ze nu met groot enthousiasme leiding aan het team van de Deltacom helpdesk. “Mijn grootste doel is om er voor te zorgen dat mijn collega’s hun werk met een glimlach kunnen doen”, zo verwoordt ze haar ambitie.

De 34-jarige Brenda Woudenberg startte na haar opleiding MBO systeem en netwerk beheer bij KPN. Hier deed ze ruime ervaring op een werd uiteindelijk lid van het expertteam Zakelijk internet en bellen. “Mijn werk bestond daarbij uit het oplossen van de lastige problemen in de 2e lijnsupport. Complexere zaken dus, die niet vlot konden worden gefikst in de eerste lijnsupport”.

Vooral faciliteren
Na enkele jaren maakte ze de overstap naar UPC om uiteindelijk bij ziekenhuis Bravis te belanden. Hier verving ze de teamleider servicedesk en loste ze ICT-problemen op binnen de organisatie. “Van nature ben ik iemand die van verzorgen houdt. Dat kan ook mijn valkuil zijn, dus let ik zeker goed op om de problemen die we tegenkomen niet meteen zelf aan te pakken. Ik moet er voor zorgen dat mijn collega’s hun werk met veel plezier kunnen blijven doen en hen faciliteren bij het vinden van oplossingen. Natuurlijk zal ik ook graag bij meer complexe zaken ook de helpende hand bieden”, vertelt ze.

Op de hoogte blijven
“Ik houd me vanuit mijn functie, maar zeker ook vanuit mijn grote interesse, op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen de ICT die voor onze klanten van belang kunnen zijn en geef die kennis vanzelfsprekend door aan mijn collega’s. Ook dat vind ik heerlijk om te doen. Ik ben nieuwgierig van aard en bijzonder geboeid door de haast ongekende mogelijkheden die de techniek ons biedt.”

Uitdagend
“En ik ben blij dat ik nu deel uit maak van het Deltacom-team. Het is heel plezierig om te werken met prettige en deskundige collega’s. We verzorgen heel proactief de ICT voor onze klanten. Dat is leuk om te doen en door de veelheid aan zaken ook heel uitdagend”.