STEENBERGEN – Marc en Mirelle Adriaansen van Madri Install Service weten het zich nog goed te herinneren. Twintig jaar geleden konden ze via hun computer inloggen via ISDN bij de databank van een leverancier. Dat was toen een hele vooruitgang. Tenminste als het werkte. Maar daar lag nu net het probleem.

Stapsgewijze uitbreiding

“Rutger heeft ons probleem destijds keurig opgelost en dat voor een heel reële vergoeding. Daar waren we toen enorm mee geholpen en sindsdien heeft Deltacom ons volle vertrouwen. Ze hebben ons in al die jaren geholpen om onze ICT stapsgewijs uit te breiden. Ons bedrijf is sterk gegroeid en om alles efficiënt te kunnen aansturen maken we intensief gebruik van computertechnologie. Omdat we daar zo afhankelijk van zijn, is het van het hoogste belang dat alles probleemloos werkt”.

Vertrouwde gezichten

Nu met Deltacom 100% weten we exact wat we kunnen verwachten. En belangrijk ook, we hebben al vanaf het begin – na Rutger – dezelfde systeembeheerder: Ronald. Hij is niet alleen zeer deskundig, maar ook betrokken en gedreven. Voor ons een vertrouwd gezicht, dat vinden we erg prettig. En dat niet alleen, hij weet ook exact hoe alles bij ons in elkaar zit en heeft aan een half woord voldoende. Als er eens een probleem is, dan hebben we ook nog de helpdesk. Die heeft ruime openingstijden en is tussen 8 uur ’s ochtends en 8 uur ’s avonds uitstekend bereikbaar. Deltacom houdt ons systeem overigens proactief in de gaten, dus zaken die niet goed gaan worden gesignaleerd en zijn vaak al opgelost voordat wij daar erg in hebben”.