Er zijn van die dagen dat je jezelf buitengewoon improductief voelt. Dat je na een lange dag terugkijkt en je afvraagt wat je die dag nu eigenlijk hebt bijgedragen. Er zijn gelukkig ook dagen met ervaringen die stimuleren, die je de voldoening geven die je zoekt, waarin de puzzelstukjes naadloos in elkaar passen. Zo’n dag had ik gisteren….

Een telefoongesprek met een recent nieuwe relatie gaf me een heerlijke boost. Niet alleen van het compliment dat ons bedrijf kreeg, maar vooral ook omdat het gesprek exact weergaf waar wij voor staan en het opnieuw bewees dat er behoefte is aan onze werkwijze.

Voor elk wissewasje een factuur

“Aanvankelijk was ik sceptisch over het werken in de Cloud via een servicecontract,” vertelde onze klant. “Ik was bang te betalen voor zaken die zich wellicht bij ons niet of nauwelijks zouden voordoen. Aan de andere kant had ik genoeg van al die facturen die we ontvingen van ons toenmalige ICT-leverancier. Voor elk wissewasje moesten we betalen. Een antwoord dat we kregen, toen we na de zoveelste factuur om een verklaring vroegen voor de diensten die verleend zouden zijn, was de druppel die de emmer deed overlopen. We kregen te horen van de betreffende accountmanager dat ook hij dit niet wist en erger nog, dat hij niet echt de behoefte had ‘om achter elke factuur aan te gaan om uit te zoeken waar die dan voor was’. De maat was vol en we besloten eens in te gaan op de aanbeveling die een goede collega deed. En zo kwamen we bij jullie terecht”.

Werken in de Cloud voor een vast bedrag

Na een grondige inventarisatie van wensen en behoeften adviseerden wij deze klant Deltacom-Cloud.nl. In de volle overtuiging dat hiermee exact werd voldaan aan wat het accountantsbedrijf – want daar ging het om – nodig had.

Met Deltacom-Cloud.nl realiseerde het enerzijds flexibiliteit, stabiliteit en optimaal beschermde informatiebeveiliging. En anderzijds wist het bedrijf exact waaraan het toe was en waarop het kon rekenen. Ze betalen een vast bedrag per maand voor hun volledige kantoorautomatisering; facturen voor onbekende diensten behoren tot het verleden. En daaraan hebben accountantskantoren naast figuurlijk ook letterlijk behoefte. Het advies en het resultaat was naar volle tevredenheid, zo liet de klant in het telefoongesprek weten.

Wat een heerlijk gevoel gaf dat weer. Daar doen we het immers voor!

Auteur blogartikel: Patrick Hendriks, Deltacom

"Als commercieel directeur van Deltacom ben ik dagelijks in de weer met het vertalen van uitdagingen van bestaande en nieuwe klanten naar werkbare en betaalbare oplossingen. Deltacom is een kantoorautomatiseringsbedrijf dat bestaat uit een hecht team van professionals die allemaal werken vanuit dezelfde instelling: we staan voor volledige ontzorging van onze klanten. Daarbij gaan we een hechte samenwerking aan en werken we aan een langdurige relatie.  Wanneer u onze klant bent, zijn uw ICT-problemen onze problemen. Die lossen we – Before You Know IT – voor u op. Snel, efficiënt, kostenbewust en vaak voor u er erg in hebt. Vanuit onze passie en deskundigheid regelen wij alles rond uw kantoorautomatisering. We komen daarbij met oplossingen die het beste bij u en uw organisatie passen. Dat doen we sinds 1998."

Patrick Hendriks, commercieel directeur
06 51 56 69 89, 
patrick@deltacom.nl