De Multifunctionele printer (MFP) maakt op dit moment een zeer snelle opmars in de kantooromgeving. Een MFP is een effectieve alleskunner: u kunt ermee printen, faxen, scannen, kopiëren en e-mail verzenden. Daarbij is hij niet alleen kostentechnisch interessant, maar levert hij ook een significante bijdrage aan het efficiënt maken van uw kantoorautomatisering. Het is niet voor niets dat deze totaaloplosser bejubeld wordt door tal van gebruikers.

De voordelen op een rij

Een MFP is een ideaal hulpmiddel bij de optimalisatie van informatie- en documentbeheer van organisaties. Voldoende redenen dus om de aanschaf ervan te overwegen. In het kort de voordelen op een rij:

  • Eén apparaat betekent lagere hardwarekosten
  • Een MFP is voordeliger in gebruik ten opzichte van traditionele printoplossingen
  • De alleskunner is ruimtebesparend
  • Een MFP geeft minder uitstoot en dat betekent een gezondere werkomgeving
  • Het papierverbruik kan drastisch worden verminderd
  • Een MFP kan zeer eenvoudig worden aangestuurd

Ideaal voor het nieuwe werken

Een MFP sluit met al zijn mogelijkheden naadloos aan op Het Nieuwe Werken, met als doel om werk zo slim en optimaal mogelijk in te richten. Mensen werken steeds vaker op verschillende locaties. Dit alles vraagt een flexibele opzet van documentbeheer, gericht op centrale én decentrale aansturing. De MFP is eenvoudig in te richten als maatwerkoplossing voor Het Nieuwe Werken, zodat medewerkers slimmer, efficiënter en effectiever hun werkzaamheden kunnen uitvoeren.

Advies multifunctional voor uw organisatie
“Deltacom is oprecht enthousiast over de mogelijkheden die wij onze klanten kunnen bieden op het gebied van document management systemen. Wij kunnen voor u een forse reductie van papiergebruik en energiebesparing realiseren. Tevens kan worden voldaan aan de hoogste veiligheidseisen op het gebied van databeheer.

Wij werken al jaren samen met Toshiba Tec. De kracht van Toshiba is dat zij de kennis en kunde hebben van een wereldwijde marktleider, maar de korte lijnen voor service en support van een regionale speler. Deze aanvulling op de ICT-specialisten van Deltacom zorgt ervoor dat wij onze klanten optimaal kunnen bedienen.

Mijn advies is om met ons het gesprek aan te gaan over de mogelijkheden van een Multifunctional. De voordelen zijn echt enorm”.

Auteur blogartikel: Patrick Hendriks, Deltacom

"Als commercieel directeur van Deltacom ben ik dagelijks in de weer met het vertalen van uitdagingen van bestaande en nieuwe klanten naar werkbare en betaalbare oplossingen. Deltacom is een kantoorautomatiseringsbedrijf dat bestaat uit een hecht team van professionals die allemaal werken vanuit dezelfde instelling: we staan voor volledige ontzorging van onze klanten. Daarbij gaan we een hechte samenwerking aan en werken we aan een langdurige relatie.  Wanneer u onze klant bent, zijn uw ICT-problemen onze problemen. Die lossen we – Before You Know IT – voor u op. Snel, efficiënt, kostenbewust en vaak voor u er erg in hebt. Vanuit onze passie en deskundigheid regelen wij alles rond uw kantoorautomatisering. We komen daarbij met oplossingen die het beste bij u en uw organisatie passen. Dat doen we sinds 1998."

Patrick Hendriks, commercieel directeur
06 51 56 69 89, 
patrick@deltacom.nl